تبلیغات
کشتی اسلام آباد غرب - دویدن طولانی برای کشتیگیران اصلا خوب نیست
 
هدف این سایت اول کمک به پیشرفت کشتی اسلام آبادغرب و نیزایجادانگیزه دربین کشتیگیران ودوم دراختیارگذاشتن مطالب گوناگون پیرامون کشتی به همه ی علاقمندان به ورزش کشتی می باشد.ازکشتی گیران وکشتی دوستان شهرمان تقاضا دارم که ماراازنظرات واطلاعات خودبرای پیشرفت سایت بی نصیب نگذارند

مدیر رسانه ای: جواد دانش بخش

Gmail : wrestling29b@gmail.com

tel : 09381701613


  :: مدیر وب سایت : صابر علی محمدی
به نظر شما چه راهکاری میتواند بهترین عملکرد را بر پیشرفت کشتی اسلام آباد داشته باشد





اهنگ ورزشی-مرجع کداهنگ

» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

   

پهلوانان هرگز نمی میرند

دویدن طولانی برای کشتیگیران اصلا خوب نیست
پنجشنبه 11 تیر 1394 ساعت 08:51 ق.ظ | | نوشته ‌شده به دست صابر علی محمدی | ( نظرات )

با توجه به اینکه بارها ملاحظه کرده ایم که برخی از کشتیگیران به دلیل مشاوره های غلطی که از سوی برخی از کشتیگیران قدیمیتر و... دریافت کرده اند با رفتن به پیست و مکانهایی از این قبیل اقدام به دوهای طولانی میکنند ، بر خودم لازم دانستم تا مطلبی بر گرفته از علم  روز تمرین کشتی برای علاقمندان بگذارم ، امیدوارم که کشتیگیران عزیز اسلام ابادی این نکته را مد نظر داشته باشند که امروزه کشتی با سالهای گذشته بسیار متفاوت شده ، بر همین اساس  باید نحوه تمرینات را بر اساس علم روز طراحی نمود


متاسفانه هنوز امور سنتی در ورزش ما رواج دارد در یک جمله دویدن بالای 20تا25 دقیقه برای ورزشکاران توانی(کشتی)نوعی خود کشی محسوب می شود، دلیل اصرار مربیان بر آن را متوجه نمی شویم!!!

این ورزشکاران با انجام این چنین تمریناتی علاوه بر از دست دادن عضلات و خوش آمدگویی به آتروفی یا کوچک شدن و تحلیل رفتن عضلانی بدن را مستعد آسیب می کنند و از طرفی با به کار گیری بیش از حد سیستم هوازی بدن توان بدن در بکارگیری و تقویت سیستم لاکتیک و ترکیبی خود را کم می کنند در صورتی که در این ورزش ها سیستم انتهایی مورد استفاده هوازی می باشد نه به این معنی که در انتها فعال شود خیر به این معنی که درصد فعالیت آن کمترین درصد خواهد بود به نسبت سیستم بینابینی یا لاکتیک. متاسفانه هنوز هم درصدهای درگیری سیستمهای

بدنی که مربوط به کتابهای استاد خالدان در دهه 40 یا 50 هستند بکار می رود.

از طرفی از لحاظ سیستم عضلانی نیز توجیهی ندارد زیرا در اینگونه تمرینات تارهای عضلانی کند

انقباض درگیری بیشتری دارند در صورتی که نیاز به تند انقباض ها در این ورزش ها احساس می شود

از طرفی دیگر ذخایر پروتیین و گلیکوژن بدن با تاکید بر این تمرینات به تاراج می روند لذا در انتخابسیستم تمرینی دقت کنید تمرین+روانشناسی+تغذیه+ریکاوری+توانایی های تخصصی=نتیجه،

لذا دقت کنید که ریکاوری را به عنوان یک فاکتور جداگانه ذکر نمودم زیرا تنها مباحث تمرینی نیست

بلکه ترکیبی از 3 فاکتور دیگر است.


منبع: فیروزی دکتری علم تمرین




:: مرتبط با: علم تمرین ,
:: برچسب‌ها: دوهای طولانی برای کشتی , کشتی وتمرینات هوازی , عوامل موثربرنتیجه گرفتن درکشتی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
BHW چهارشنبه 30 فروردین 1396 11:39 ق.ظ
My spouse and I absolutely love your blog and find almost all of your post's to be exactly what I'm looking for.
Does one offer guest writers to write content for yourself?
I wouldn't mind producing a post or elaborating
on a number of the subjects you write about here.
Again, awesome site!
BHW چهارشنبه 23 فروردین 1396 09:48 ب.ظ
If you are going for finest contents like myself, only visit this web
page all the time because it offers feature contents, thanks
کسب درامد واقعی پنجشنبه 11 تیر 1394 11:51 ق.ظ
دوستان کسب درامد واقعی برای شمامنم اول فکر میکردم سرکاریه ولی رفتم میدونید چیه این یک سایته که هر روز تبلیغات گوگل میگره و شما با کلیک بر روی تبلیغاتش پول میگرید خیلی ساده است امتحان کن ضرر نمیبینی روز در نیاری 2000 تا 3000 هزار تومان
لینک اموزش سایت درامد زا
http://p30up.ir/images/p9mba2j7e0z2drcsqrvr.jpg
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر