هدف این سایت اول کمک به پیشرفت کشتی اسلام آبادغرب و نیزایجادانگیزه دربین کشتیگیران ودوم دراختیارگذاشتن مطالب گوناگون پیرامون کشتی به همه ی علاقمندان به ورزش کشتی می باشد.ازکشتی گیران وکشتی دوستان شهرمان تقاضا دارم که ماراازنظرات واطلاعات خودبرای پیشرفت سایت بی نصیب نگذارند.ب امید اعتلای روزافزون کشتی این مرزوبوم

مدیر رسانه ای: جواد دانش بخش

Gmail : wrestling29b@gmail.com

tel : 09381701613


  :: مدیر وب سایت : صابر علی محمدی
نظر شما در مورد استفاده از کشتیگیران غیربومی در مسابقات مختلف با پاداش دادن به آنان و ترجیح دادنشان به کشتیگیران خودمان چیست






اهنگ ورزشی-مرجع کداهنگ

» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

   

پهلوانان هرگز نمی میرند

چگونه شکمی صاف و زیبا داشته باشیم
سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 09:15 ق.ظ | | نوشته ‌شده به دست صابر علی محمدی | ( نظرات )

چگونه شکمی صاف و زیبا داشته باشیم

نوشته ی عبدالله حمزه یی . کارشناس PT و تناسب اندام

How to Get a Beautiful Flat Stomachthumbnail

1-      انجام تمرینات هوازی :

               تمریناتی مانند پیاده روی تند ، دوچرخه سواری ، شنا را 6 روز در هفته انجام داده و یک روز در هفته را به خود استراحت دهید . این تمرینات باید در هر نوبت 20 دقیقه انجام شود و قبل از آن 5 دقیقه بدن را گرم کنید .

2-      تمرینات قدرتی با استفاده از وزنه و نیز انجام تمرینات یوگا ک

              این تمرینات را 3 بار در هفته انجام دهید . تمرینات مقاومتی با وزنه باید در هر نوبت متوجه بخشی متفاوت از بدن شما باشد . این کار به تنظیم وزن بدن شما و سفتی عضلات بدن و صاف شدن شکمتان کمک می کند .

3-      تمرینات ویژه عضلات عمودی شکم :

              حداقل 2 بار در هفته . برای عضلات عودی شکم با زانوهای خم شده بنشینید و با دستانتان رول وزنه ای را بگیرید . در حالی که رول را بسمت خود می آورید نفس را بیرون داده و با خارج کردن نفس رول را به جلو برانید .

4-      تمرینات ویژه ی افقی شکم :

            به پشت خوابیده و زانوها را خم کنید در حالی که کف پاها را روی زمین می گذارید . سپس در حالی که نفس خود را بیرون می دهید باسن خود را کمی بالا بیاورید و بعد در حالی که نفس خود را داخل می دهید باسن خود را پایین می آورید . توجه کنید نباید باسن شما به زمین بخورد .

این تمرین را 20 بارانجام دهید .

5-      تمرینات ویژه ی عضلات تحتانی شکم :

               به پشت بخوابید و دستها را به سمت بالای سرتان بکشید و سپس پاها را کاملاً صاف کنید و در هوا بصورت ضربدری قرار دهید . در حالی که نفستان را بیرون می دهید استخوان انتهای فقرات یعنی استخوان خاجی را بالا آورید و سپس در حالی که نفستان را به داخل می برید بطور کامل استخوان خاجی را پایین آورید .

این تمرین را 30 بار تکرار کنید .

6-      تمرین ویژه ی عضلات متقاطع :

             به شکم دراز بکشید و دستها را کشیده در حالی که نفس را بیرون می دهید به سمت بالای سر مانند حالت پرواز بالا آورید . بعد در حالی که نفس را به داخل می دهید دستها را برگردانید .

این تمرین را 20 بار انجام دهید .




:: مرتبط با: علم تمرین ,
:: برچسب‌ها: چگونه شکمی صاف و زیبا داشته باشیم ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر